Så var det ju det här med att plugga då

Sitter och försöker komma på alla undanflykter som finns i denna värld för att slippa plugga. Men kugga deltentan är fan värre, så ska bara skriva här och sen sätta mig och läsa, lovar! Var så sjukt trött igår så tog mig endast hem och ringde bara pojken så fick han komma iställe för att jag skulle börja gorma iväg till honom. Vi var ju ensamma hemma ändå och det fanns gratis mat i kylen (tack mor och far). Åt god mat och sen var det ju de där med mitt "sluta äta chips". Det höll en vecka, köpte en påse igår.. suck! Men jag börjar inse att chips kommer jag aldrig klara mig utan. Plus att det var lite synd om mig igår. Absolut sista steget jag tog på träningen så gled jag fram på höger fot. Eftersom vi dansar barfota så får man dessa mindre sexiga förhårdnader under fötterna. En av dessa som satt under min tå fick för sig att skrapas lös. Sved nå så innihelvete ska ni veta! Usch vad de här blev äckligt nu, ska sluta. Men i alla fall så var det synd om mig!

Fick sova sjukt länge idag. Sov till och med längre än Anders, vilket typ aldrig händer på en helg. Mest för att jag kanske måste jobba varje helg men när jag väl är ledig sover han alltid längst. Åt i alla fall lite frukost och sen promma vi och solade i härliga 18 minuter. Måste jobba på brännan till balen, kan ju inte se ut som ett spöke, big nono! Blev en liten lunch på grillen bredvid och sen hem för att åka bussen till Anders. Okej.. NU ska jag plugga!

Grymt sköna mjukisar :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0