Vad gick fel?

Ja ni, hade nyss fysik prov. Kunde allt, gjorde till och med korrekta uträkningar på pappret men tydligen blev det något fel på vägen mellan pappret och musklicket på datorn. För jag fick fan inte mer än ett rätt av fyra möjliga. Det värsta är att jag bara behövde 2 rätt. Så det känns surt, men ändå helt okej för det är ju något jag kan. Låter som att jag säger emot mig själv eftersom jag faktiskt fick fel. Men ärligt, det fanns två svarsalternativ som var nästan likadana, måste bara ha läst fel antar jag och som vanligt stressat mig igenom, typiskt mig! Men det löser sig, no hard feelings!

Sen undrar jag vad som hänt med min blogg. Höll på att byta layout igår men det hände inget, så jag sket i det å bytte tillbaka. Fast nu ser det ju rågalet ut när man går in på blogget. Så vad hände? Vad gick fel där liksom? Nåja, får kolla igen och se om jag lyckades få till det. Annars får jag väl ha en fuckas blogg också.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0