11 månader

Det är inte bara killar som glömmer. Kom på först imorse att jag och Anders varit tillsammans i 11 månader igår. Helt sjukt vad fort det gått. En månad kvar bara sen har vi gått över tröskeln till ett år. Grattis till oss då!
 
Hållt på att packa det sista för avresa till Sala i eftermiddag. Satte mig just här och får veta att Anders visst gjort 100 situps samt 40 armhävningar. Har ju som för mig att jag intee sett han göra mer än sola på balkongen. Men sneaky as hell så har han hunnit pumpa också! Jag klagar verkligen inte, Show me your guns!
 
Till midsommar hade jag plockat ihop två stycken överfyllda kassar med kläder som jag inte använda/var för små med mera. Dessa fick Ellen gå igenom och verkade hitta sig en del som hon gillade. Nu när vi flyttat så har det kommit fram ännu mer kläder som inte får plats och som jag aldrig använder. Med tanke på hur mycket plats vi har för kläder här och jag fyller den så är rensning ett måste. Fick ihop en till hög i alla fall med kläder som jag inte använt på hur länge som helst. De bara ligger där "ifall att". Nej, blev en rensning som sagt så nu får Ellen lite mer kläder.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0