13 timmar = helt slut

Hade mitt fina 13 timmarspass igår på jobbet. Var helt okej, var till och med pigg när jag kom hem efter jobbet. Men idag vid sådär niotiden slog det mig. Vilken ren käftsmäll det blev! Är ganska så slut nu och vill gärna hem och ta en nap. Sen SKA vi och städa klart den andra lägenheten. Jag orkar inte ha de i bakhuvudet att den inte är klar än. Vill bara lämna hela den där lägnheten bakom mig. Sen behöver jag en byro så jag får in alla mina kläder i garderoben så de inte ligger i flyttkartonger.
 
Sitter på jobbet och fryser som aldrig förr. Har blivit sjukt kallt ute ju! Drog på mig höstjacka och saknade verkligen vantar. Fingrarna blev ju typ is! Sitter med raggisar och hade inte nekat en filt. Men någon sådan har jag inte. Blir hem och sova sen med mysigt täcke!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0