Äntligen LEDIG!

Igår var sista dagen för minst 10 dagar framöver som jag behöver jobba eller liknande. Kommer bli så skönt att vara ledig nu så det finns inte. Bara lite, eller ganska så mycket, hemskt att det aldrig blev någon riktig sommar i Luleå. Ska på stan med mor idag och shoppa saker till lägenheten. Komer bli SÅ nice. Är rädd att jag inte kommer kunna behärska mig och gå all loco in och shoppa för mycket. Ska ju ner till Sala på söndag och ska någon dag under veckan åka in till Stockholm för lite mys och shopping. Ser sjukt fram emot det. Sen ikväll ska man hinna gå på kalas och imorn blir det en trip med lille far och fiska harr. Kommer bli sååå skönt!
 
Håller på att tvätta nu lite saker som jag vill ha med till Sala. Köpte nya byxor för inte så länge sen. Känns som att dom är minst en storlek för stora  nu när dom töjt sig. Så in i maskinen så dom blir hårda igen. Vi har fyra maskiner i tvättstugan och behövde tre. Så skulle jag trycka igång den tredje men den var ju typ pajj? Flyttade över till den fjärde som funka utan problem. När jag sedan kom ner så körde maskinen som jag aldrig fick igång. Sjukt wierd! Såg det inte först men det låg en vit nånting, tröja kanske, och snurra runt där. Ingen aning om de är min? Maskinen stannade och blinkade på 8 min så vågade inte öppna och kolla. Hur som helst, ska göra mig anständig nu och inte se ut som på bilden så jag kan hämta upp allt!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0