Fiska

Var med lille far igår och fiskade. Åkte inom farmor också och hämtade upp fyra stolar som hon målat vita och sen klätt svarta skinndynor till. Riktigt snygga är dom. Passar perfekt i vår lilla lägenhet. Hade hemskt trevligt med pappa i Kamlunge men det var lite väl lite fisk i vattnet. Jag fick första men den var så liten så inte värt nånstans. Pappa fick andra som jag mumsade i mig till frukost imorse. Smått sugen på att se på en film nu och göra absolut ingenting. Fick just hem byrån som mamma haft. Jag hoppas att det verkligen var alla klädkartonger för nu är det verkligen FULLT överallt. Ska ta och gå igenom alla kläder som jag la in i byrån för jag märkte ju att jag har inte använt vissa tröjor och linnen på flera år. Ska ta med den ner till Sala så får Ellen lite mer kläder.
 
Vi skulle ha åkt till Sala imorse föresten. Bara det att när vi fick boknings SMSet igår av SAS så visade det ju sig att vi bokat resan åt fel håll.. sthlm-lule istället för lule-sthlm. Tror ni nån fick typ en ångestattack?! Nästa resa ner för ungdom var då först på onsdag, men hell to the no att jag gick med på det. Hade ett mindre breakdown men allt löste sig och jag fick lugna ner mig. Vi åker ner på tisdag eftermiddag istället. Lite onödigt mycket pengar som gick för detta men det kommer säkert vara värt det. Planerna är att besöka Sthlm en dag, Anders ska visa mig Sala Silvergruva och sen möjligt kalas för Pedros pappa. Varför de blev världens panik med nedresa är för att jag måste hem igen på söndag. Den resan är dessutom även bokad. Så jag vill gärna hinna vara där nere i mer än 2-3 dagar. Stressen tog överhand så att säga.
 
Nu ska jag ladda hem en film och mya jääärnet!
 






 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0