Kossan är tillbaka

Blogg.se har verkligen dragit ner sig. Efter dom gjorde om sidan så kommer den där jäkla kon i tid och otid. Har tagit mig ett tag att ens logga in här nu på grund av den där kon. Alternativt att det inte hänt nånting när man ska logga in. Man vill ju inte gärna byta blogg bara för att en ko dyker upp.
 
I alla fall. Anders ville visst inte ta med sig en nyckel så jag sitter nu och väntar på att han ska komma tillbaka från in löptur så jag också kan ta mig en. Har ont i halsen men nu får det vara nog. Antingen försvinner det helt eller så blir hag dunderförkyld. Besökte ju vårdcentralen där och dagen efter hade jag typ inte ont i halsen längre. Men halsontet kom som ett brev på posten igen igår bara för att jävlas. Så nu är det nog, ut och löpa! Får se vilken väg som blir bäst men tror jag har en bra plan. Ska springa en sväng bara och sen tillbaka för att ta cykeln till ICA. Tänkte först springa till ICA också men är inte så sugen på att bära ett paket mjöl hem sen, tar hellre cykeln då. Men i alla fall, ett avsnitt Big bang theory på de här då så laddar vi löpet!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0