Megaryck

Gjort ett megaryck när jag kom hem med städning och lite piffning så att säga. Plockade ihop bokhyllan som såg förjävlig ut. Var på stan innan och köpte en hel del crap. Två ramar till balfotona, massa matbackar. En vit avlång låda som jag senare ska plantera blommor i. Eller ska sätta blommor i sina krukor i den i alla fall. Får ni se då. Letade som en tok efter fina kaktusar och en bra rosplanta. Men verkar inte vara säsong längre. Bokhyllan blev i alla fall finemangt fin. Men nu är det väldigt mycket crap inne i klädkammaren istället. Måste väl flytta ut nån låda till förrådet också. Hann plocka lite vid mitt skrivbord också. Men måste sätta upp hyllor så jag kan få upp alla mina småprylar ur mina sista kartonger. Ett framtida problem!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0