Mys i skogen

Kom nyss hem från Ormberget där jag, Anders, Mange, Joel, Sandra och Johanna lekt pyromaner. Eldat som aldrig förr och absolut inte som man lärt sig att man ska göra. Vet inte vad meningen med att ösa på hur mycket ved som helst är när man vill ha glöd? Det blev i alla fall glöd tillslut och goda grillade korvar. Vi fick oss till och med en spökhistoria levererad av Johanna med en hel del fniss men när det väl kom så nog tusan hoppade jag till! Mer för att man blev förvånad att hon helt plötsligt skriker mitt i en lugn historia. Men kul ändå, länge sen man fick en sådan berättad.
 
Som hör till luktar man värre än en skogsbrand nu men tänkte lorta ner lakanen med mitt hår ändå för jag orkar inte duscha det nu. Satt upp det i en hög boll så möjligt bara Anders som kommer störas av stanken. Så tråkigt för han, hehe.
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0