Ny naglar

Jobbar kväll och äter nötter och godis. Inte så mycket annat att göra, eller? I alla fall en väldigt lugn kväll på jobbet, så jag trivs helt okej. Hade väl mer än gärna suttit hemma bland alla lådor med Anders och myst, men det får vänta. Var och gjorde nya naglar för sista gången denna sommar. Men dom blev då så fina så. Får fila ner dom sen när basketsäsongen drar igång. Funkar inte riktigt med monsternaglar då. Gick på stan sen och köpte smörknivar, kökshanddukar och grytlappar. Myste på själv i hamnan med en box nudlar med kycklingspett och vårrullar. AH som är så goda! Blir favorit i repris imorn till lunch. Anders ska komma in så får vi äta mer nudlar ur box!
 
Längtar tills allt är klart i lägenheten. Var kanske inte bästa helgen att jobba på. Hade gärna ställt iordning allt nyss. Behöver dock en.. eller kanske två byråer för alla kläder. Sen vill jag ha mitt älskade köksbord och farmors stolar. Snyggt målade vita med svart skinnklädsel. Jag är så sjukt exalterad för inredningen i denna lägenhet, heeeelt otroligt! Blir shopping på stan med mor på fredag. Hittade en skitsnygg bänk på Åhlens som jag jätte gärna vill ha i hallen, så snyggt! ÅH det är så mycket jag vill göra med denna lägenhet!
 
Mina nya snygga naglar :)
Och Världens snyggaste bänk!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0