Ryggläge

Har intagit ryggläge i soffan iförd One Piece samt täcke över mig. Riktigt ruskigt väder ute och iskallt! Varit i skolan idag där vi fick i uppgift att gå ut och måla en akvarell av ett hus samt natur runt om. Jag var inte sämst men definitivt inte bäst. Sjukt bra en del bilder blev och jag avundas deras teknik och hur bra dom känner till hur man ska använda akvarell. Många tycker att akvarell kan vara blaskigt och att det inte blir så snyggt men det är så fel. Det blir så sjukt mycket rörelse och fina övergångar mellan färgerna bara man vet hur dom ska användas. Något jag definitivt kommer att öva mer på!
 
Ligger som sagt här nu helt ensam. Anders skriver tenta om 6 minuter i skrivande stund. Kom hem kl två idag och trodde han skulle vara hemma man han hade hunnit smita iväg för att träfa Borjan.. (boyfriend stealer..). Så nu får jag ligga här själv tills pojken är klar senare ikväll. Skulle behöva packa då man åker till Strömsundshemmet imorn med skolan. Ska övernatta i 3 dagar och måla massa mer akvarell. Ska vara pissväder hela veckan så kommer ju bli himla kul att sitta ute och måla.. eller? Men det blir väl vad man gör det till, för hoppningsvis ASkul! Ska se på Big bang theory nu, orkar inte packa.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0