Semester

Jag är som ganska glad att sommaren äntligen dök upp den enda veckan man är ledig denna sommar. Helt perfekt helt enkelt. Haft två himla fina dagar i Sala/Stockholm.
 
Måste berätta om igår när vi var i Sätra brunn. Ett ställe här i Sala som har en brunn med väldigt järnrikt vatten. Var där på kvällen och åt middag och lyssnade på lite coverlåtar som framfördes. Sedan när vi skulle åka hem gick vi in i pumphuset för att jag skulle få smaka på vattnet. Helt ärligt smakade det som att jag drack blod. Eller dragit ut en tand och att det aldrig fanns ett slut på blodflödet. Men det var väldigt intressant i alla fall. Nedan följer lite bilder från dagarna.
 
Stockholm
 
Stockholm
 
Sätra brunn
 
Sätra brunn - pumphuset
 
Sol och bad
 
Sol och bad
 
Sol och bad
 
Sol och bad
 
Mina älskade skor. Köpte ett par i USA där klacken sprack nu i vintras. Gick in på Deichmann i Stockholm och blev SÅ lycklig när jag hitta dessa!

Kjol från Urban Outfitters
 
Kjol H&M
 
Volume Master, at last!
 
Fin nyckelhängare som jag fann mig i Sätra brunn.
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0