Äntligen!

 Jag blev just klar med ett totalt evighetsarbete som jag pysslat med. Kan tyvärr inte säga exakt vad det är eller så då vissa som inte än får veta det ibland läser min blogg. Så hysh hysh några dagar till!
 
Annars kan jag visa det jag håller på med i skolan. Planen för det i alla fall. Får se om det blir så bra då jag inte riktigt får färgen för texten att fastna. Sjukt irriterande men får se om det vill sig till slut. Annars säger jag bara, äntligen fredag!
 


Ritningen på den möbel som är tanken. Det jag målar är då locket som sedan ska fixas till och monteras. Får se om man hinner fixa ihop detta innan man slutar till våren.


Såhär såg det ut när jag sålde förra helgen! Nedan har vi ritat självporträtt med foten och sedan kört upp med OH apparat på ett lakan. Ögat har jag strykit fast målat sidentyg för att få färgen. Får se sen vad mer läraren tänker att vi ska göra med detta.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0