Cravings!

 Jag har sånna vansinniga cravings efter chips nu så det är helt galet. Får jag det inte idag så MÅSTE jag få det imorn, jag får damp snart!
 
Varit ute i skogen idag med familjen Gustafsson och grillat korv. Var himla mysigt och riktigt gott ska jag säga. Fotade en hel del men har inte hunnit lägga in bilderna än så får visa dom senare eller imorn eller nån annan dag. Anders hade i alla fall den fulaste mössan någonsin på sig. Eller den var väl inte så ful men den var alldeles för liten så den satt sjukt fult på han. Men kan visa något annat som jag vill ha, eller skulle behöva. Jag är i stort behov av BRA förvaring för mina prylar som bara ligger på mitt skrivbord samt under. Så jag kände att denna möbel i hallen skulle vara suverän, eller något liknande, Då den kostar 3000 kr så känns det inte lika lockande eftersom jag även är i behov av ett par nya skidor.. suck!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0