Mera jul i vårt lilla hus!

 Varit runt halva stan känns det som idag och med lite huvudvärk inte så jätte kul. Men jag hittade det jag skulle ha i alla fall och lite till! Började med Storheden där jag och Victoria skulle köpa några saker för julfesten imorn på skolan. Väl inte på Classe hittade jag en minigran i vitt och medföljande dekorationer som jag blev kär i. Vi fortsatte till Coop där jag hittade även guldiga små pumlor förutom dom silvriga lite större som följde med i paketet. Så nu har vi en liten gran ovanför klapphögen på skåpet, mycket fint!
 
Sen har jag funnit en slöjdmaterial butik på bergnäset. Förstå att den var önskad! Den har väl funnits länge men jag har bara inte vetat om den eller varit i behov av den. Köpte en fel prylar som jag ska fixa ihop. Ännu en present till familj, närmare bestämt syster som fyller 25 i Januari så det dröjer ju en månad innan jag kan blotta vad det är jag ska göra. Hoppas på bra resultat så det var värt det!
 






xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0