Mys på burk

 Känns som att klockan är för mycket men den är inte ens tio. Beep-testet tror jag vi ska undvika att diskutera så det är ju okej. Har suttit och googlat om det finns någonstans man kan köpa slöjdmaterial som typ tenntråd, pärlor mm i Luleå. Hittat en adress på Bergnäset som är så sjukt mycket billigare än slöjd-detaljer på nätet. Mailade och kollade om man kan få komma dit och känna och klämma lite. Gillar egentligen inte att köpa material över nätet men vad gör man om det inte finns lokalt? Blev så sjukt ledsen över att pärlshoppen inne i stan stängde ner, den var SÅ bra! Men får hålla tummarna på att det går att besöka detta ställe. Det är direkt efter bron så verkar vara lätt att ta sig dit. Har ju en plan till min syster, om det nu är möjligt. Kvinnan fyller ju "jävla" jämnt! Hela 25 år blir hon! Det är när hon blir äldre man börjar inse att man själv också blir äldre. Själv tar mig sig snart in på år 23 så det verkar ju gå framåt för oss allihopa!
 
Nu blir det nog att borsta tänderna och sen mysa ner mig med Mr. Gray!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0