Tredje advent

 Jag har inte så värst många besökare på min lilla blogg men ibland får jag en del och då får jag så sjukt dåligt samvete för att jag inte laddat upp något just den dagen typ. Hoppas på att dom som är in då inte läst dagen innan. Men jag jobbar på så mycket jag bara kan. Är ju heller inte så kul att blogga om man inte har något att visa. Visst kan jag berätta om hur skönt jag sitter i soffan, men hur intressant är det? Jag tror hellre ni ser på något som jag suttit och gjort i soffan. Oftast här mitt skapande sker i alla fall. Borde väl sitta oftare vid mitt skrivbord, men då det är fullt med saker för att jag inte haft orken att sätta upp några hyllor där jag kan sätta allt istället så tyvärr, det är som upptaget.
 
Nu är det i alla fall tredje advent och det vankas söndags middag med bakad potatis och annat gott hos mor och far. Man måste ju passa på att bjuda in sig själv när man har möjlighet, eller hur?! Myser annars på i soffan med min nya fina godis skål och min ihopplockade adventsljusstake som fick komma till där innan första advent. De man inte ser är att det ligger svart dekorationssten i lådan. Men ja, den är mycket fin!
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0