Jag vet nånting som du inte vet, du är kär i mig!

Kul kväll igår! Pojken min gjorde succe som alltid i båset. Får man vara löjligt stolt över sin babe när han är duktig? Eller när jag själv tycker att han är det. Känner mig lite som en hönsmamma men gode han är världens bästa så vad ska man ta sig till?
Snyggklänningen har tagit sig till samlingen av mina ägodelar, och visst var den snyyyyyygg. Skön också, bra kvalla. Så den blir det på BEAT på lördag, nice! Haft en annars trevlig dag, lite småbakis (mkt bakis) imorse så de sög men det gick över när jag fick fylla på med lite sushibränsle på sushibaren med Jenky, mums! Sitter hemma nu och poppar lite musika och ska leta upp diverse teckningar för arbetsprovet till konstfack. Sen blir det chips å dip och en gooo kväll med mello. Skål!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0