Aggresiv!!!

Jag tror min otur är på sin topp just nu. Slutade en timme tidigare för att åka och köpa flyttlådor. Dock inte så bra planerat när ovikta lådor är enorma! Inget att ta på cykeln så att säga. Cyklar hem istället för att sno mor å fars lådor som står hemma. När jag cyklar förbi MAX och åker ner för trottoaren så tror ni inte kedjan på cykeln hoppar då? SUCK säger jag bara.Var bara hoppa av och börja härja med den då. Försökte först lura tillbaka den men efter cirka 5 min pillande och extremt svarta händer gick jag lite mer åt sidan och vände helt enkelt cykeln upp och ner på gatan. Fick dit kedjan igen efter lite mer pillande och cyklade hem. Var sjukt otajmat med tanke på att jag hade ljusa fina vit/grå byxor på mig. Men ja, jag var svart om händerna, svart om ena skon och svart på fotleden. Resten klarade sig fint. Det var pik ett idag.
 
Sen ringde mor för jag fått brev från CSN. Frågade om hon fick öppna och tur var väl det för meddelandet i kuvertet var mindre trevligt. Dom skrev att beslutet kan inte tas än för att min skola endast registrerat 60 högskolepoäng och att dom kommer invänta fler poäng innan beslutet kan tas. MEN HALLÅ?! Tekinskt basår är ju för fan bara 60 högskolepoäng! Kan ni inte räkna eller?! Jag blir så sjukt less på att ta mig fan allt ska krångla va de gäller pengar för min del. Är ju tur at jag ryckt upp mig denna sommar och faktiskt sparat en hel del så man har lite i fall att. För det är väldigt många i fall att just nu. Måste ju som dunka iväg 3000 kronor till Folkhögskolan också innan den 17e Augusti. Jag ifrågasätter ju starkt varför i hela h-vete man sätter förfallodatum mitt i månaden?! Men det är väl bara le och se glad ut. Alla prylar jag önskar mig får väl vänta antar jag..
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0