Chansar

Jag har hittat den nya världen Ebay. För mig som är lite shoppingkåt kanske detta inte är det bästa. Men hittade här om dan en så himla fin ring. Mailade säljar och fick veta att storleken dom hade var ju minimal, jag har fasen inte ens så små lillgingrar! Ifrågasatte om detta verkligen stämde då bilden visar att ringen passar på ett långfinger. Fick tillbaka sjukt konstigt svar. Så letade upp en annan säljare som verkade ha lite mer vettig storlek. I alla fall så den kanske ska passa på ringfingret. Den kostade mig i alla fall typ 12 kronor och ingen fraktkostnad, så kände att jag kan nog leva med att den kanske bara passar på lillfingret, eller inte alls för det.
 
Igår blev det fest, och gudarna ska veta att man är inte 18 år längre. Klarade mig kungligt på en flaska vin, en cider och en drink. Varit klubbat fram till klockan ett idag. Känner att en cola gärna fått smeka mina inre organ men denn har Anders hunnit dricka upp medan jag var hos John Blund. Tar emot att gå till ICA just nu. Ska hemmåt senare för middag så får väl svänga förbi då och köpa mig en cola. Behövs för återhämtning!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0