Glada 22 år!

Då var ett år till gånget då. Känner mig väl inte äldre annat än att man är tröttare än när man var 18 år. Man orkade så mycket mer på den tiden. När man ser det från alla vinklar. Man orkade träna med, men klarade av att dricka mer utan att må dåligt och man orkade vara vaken längre. Nu däckar man klockan 20:00, tränar inte om man absolut inte måste och mår som en sur snok efter en utekväll. Men det är väl så det ska vara antar jag? Jag har i alla fall haft en fantastiskt bra helg med familjen. Åkte till farmor på lördag morgon där det blev tårtbak. Sedan ut till stugan för att äta sjukt gott grillae kött med diverse tillbehöver. Sen blev det att äta tårtan som följdes av presenter. Fick ett nytt fiskespö! Sjukt glad för det. Ser kanske inte ut som värsta friluftsmänniskan med fiska är riktigt skoj! Sen lite hårgrejer av syster, MASSA kinderchoklad, ett linne och en del pengar. Ska på staden sen nån dag med mor och shoppa grejer till nya lägenheten. Anders har redan börjat packa ihop sina grejer. Känner att jag borde ta mig hem inom kort och packa ner mina saker i banankartonger jag med. Lite spännande detta! Ska se om jag kan hjälpa till med något, typ stapla böcker. Kan ju inte spela så stor roll hur böcker är sorterade, eller?
 
 
Fina tårtan jag och farmor slängde ihop, och sjukt god!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0