God Morgon!

Idag är det en ganska så god morgon! Somnade runt 20 snåret igår så man har fått sova ordentligt. Känns väldigt skönt med tanke på hur slut jag var igår. Hade tänkt promenera igår men jag orkade inte, kom hem och total däcka  i soffan, helt sjukt. Sen har jag dragit på mig shorts idag, jag litar på att termometern inte ljuger och att det faktiskt är runt 17-18 grader ute. Liksom KOM  IGEN NU SOMMARN! Om två dagar fyller jag år och dom senaste 21 åren har det alltid varit fint väder.. av dom jag mins i alla fall.
 
Sen har jag lyckats återuppliva en rosplanta! Stod massa stackars döda blommor på ICA när vi var där en dag. Dom skulle ändå slängas så jag fick ta vad jag ville ha gratis. Planterade om stackaren och nu lever den igen! Inga blommor men det har kommit upp ett till skott och en av dom tre som redan fans är grön och fin igen. Ska man bara vänta på att nån liten blomma dyker upp. Fast gör dom de? Eller blommar dom bara ibland? Nåja, ska fixa frukost nu!
 


 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0