Grått

Vad jag kan se så är det grått på himlen, vädligt grått. Så planerna för Klubbviken idag blev ganska inställda. Men jag vet inte, inte så svårt att bli lurad när väderleksrapporterna ser ut som dom gör. Kämpat på med SMHIs hemsida och det är ju bevisligen något fel där. Kolla bara på detta.
 
Man känner som att det är lite dubbla budskap? Men man ska väl inte lita på vädret där, man ska väl kolla ut själv genom fönstret antar jag. Det har dessutom gått ut sms från Telia att dom varnar för avbrott pga åska. Men ge mig lite åska då!! Är ju mysigt när den väl är, kan stänga av alla elektroniska apparater och tända en massa ljus! Hoppas på ett rejält oväder.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0