HELG!!

Var så lycklig nyss men blogg.se kan göra en bitter... Väljer att lägga ner.. nån jävla ko (?) som kommit in i deras server... igen som dom sa. Så nu måste jag skriva om ALLT!
 
Sa i alla fall att det kommer bli skönt med helt, så skönt så ni inte förstår. Ska dock fara och flänga hela helgen eftersom Anders bestämt sig för att fylla år två gånger i år. Men det kommer bli sjukt trevligt. Åker ner till Sala ikväll för att fira imorn. Kommer bli hela tjocken släkten. Eller en del av dom i alla fall. Själv har jag endast 5 kusiner, eller om vi är 5 inräknat mig och min syster? Ja, ni ser ju hur bra koll jag har på mina egna släkt, förväntas inte ha koll på någon annans då! Men som sagt kommer det blir himla trevligt och jag har längtat hela veckan till detta! Så det så!
 
Sen vill jag åka och fiska med min far. Men speckat schema som jag har denna sommar är det tight. Men jag MÅSTE hitta ett hål! Typ min sista arbetsdag, det skulle bli sjukt bra! De är en torsdag.. fiska med pappa på kvällen. Sen fredag ska jag och lille mor shoppa för att jag fyllt år. (Har tänkt fylla år flera gånger jag med). Sen ska jag och Anders åka ner till Sala igen för en veckas lugn och ro den helgen nån gång. Det skulle ju bli SJUKT bra det här!!!!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0