Känner mig lite såhär

Ja, där fick vi en lägenhet då, inflytt fösta augusti. Detta är officiellt första gången jag flyttar hemmifrån, stort ansvar! Har inte skrivit på papper än men vi har bett om att få dom. Var faktiskt en riktigt fin lägenhet. Snygga tapeter också, viktigare än vad man tror! Dom var vita och stilrena så man kommer kunna göra stället till ens egna, känns bra. Dåligt bara att det är en kokvrå och inte ett riktigt kök, men så länge jag får vara där inne ensam när jag lagar mat så är det nog gott om plats. Ett till plus är BADKAR! Och att vi har sol på balkongen typ hel dagen, värt! Så det vi behöver nu är typ massa småsaker som säkert kommer kosta satan, en soffa och en TV, that's it! Känns ganska bra det här, bättre och bättre för varje minut.
 
Sen känner jag mig lite såhär idag i allmänhet..
 
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul att ni fick lägenheten! Var det den där som låg nära där ni bor nu..?

Svar: relativt, på andra sidan om skolan är de :)
Jenny Sophia

2012-07-03 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0