Sovmorgon

Upptäckte juat att jag har sovmorgon imorn, GUD så skönt! Känner att sova lite extra kommer inte sitta helt fel. Ska på kalas ikväll hos Gajja. En gemensam present är köpt men jag vet inte vad. Hemsk kompis, men jag vet att jag är skyldig Linda pengar! Men det löser sig, jag har väl något hum om vad vi hittat på.
 
Försöker fördriva tid på jobbet. Vill ganska gärna hem och packa ner saker i kartonger. Var på stan igår och pekade på varje liten pinal jag vill köpa till nya lägenheten. Anders var helt slut efter den rundan. Skulle köpt ett bonsai träd också men dom hade inga fina den här gången så ska vänta lite med det. Sista rycket nu!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0