Trevlig dag

Idag har jag tvättat hela förmiddan men den har varit väldigt bra ändå. Fick allt tvättat och vikt. Kändes lite som att sitta på Woburn Street 212 igen och vika ungarnas kläder samtidigt som man tittade på TV. Ganska fridfullt ändå. Sitter på jobbet och filurar nu, går ju som bra det med. Slutar 21:15 så de är bara le och se glad ut.
 
Igår fick man sig en hel del överraskningar. Jag fick min lönespec, WOHO.. men den var felaktig. 45 timmar saknades för att vara exakt. Detta är löst och kommer få hela lönen inom kort, som tur är. Sen fick man en räkning på 3000 kr för det kostar visst pengar att gå på Folkhögskola. Men det får jag väl leva med kanske. Sen när jag rett upp allt det där cykla jag och Anders till Storheden för att hämta mitt batteri som äntligen var klart. Skickade in det 8e Juni, fått det först nu. Tydligen ska det ta max 4 veckor, men det tog ju en hel del mer tid än så. Men i alla fall, nu slipper jag att ha sladd 24/7 i datorn och jag kan flytta på mig utan att stänga av den varje gång. Gick och strötittade på Intersport innan vi åt varsin burgare på MAX. Det var allt för en dag och sen for vi hem och myste samt spelade Vem Där som vi köpte på OBS, kul!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0