Värdelöst

Var på stan igår en sväng med syster. Hemskt trevligt tills vi båda blev superhungriga och åkte hem. Innan syster kom så gick jag runt lite själv. Var in på Gina Tricot för att prova kläderna jag visade i tidigare mail. Men det var ju helt värdelöst. Jag köpte ENDAST det oranga linnet. Byxorna var skitfula och jätte obekväma. Jag trodde ju att det var byxor, inte hårda jeans. Så för att dom ska sitta så snyggt som på bild måste man nog vara storlek pinnek, vilket jag inte är. Dom ärmlösa skjortorna var totalt genomskinliga, inte alls snygga nånstans, och tunikan var väl i och för sig som väntat lite väl flaxig. Men det jag var mest besviken på var byxorna, usch! Men det blev i alla fall det oranga linnet, kommer bli riktigt snyggt till bara ett par jeansshort nu i sommar och ett par vanliga svarta byxor till höst/vinter.
 
Sen hände något äckligt igårmorse. Jag fick fågelbajs på min fot!!!! Jag fattar inte hur fågeln kunde pricka. Cyklade till jobbet och helt plötsligt känner jag hur det blir blött på foten. Tittar ner och ser värsta geggan som jag analyserar direkt till fågelskit. Åh det var så vidrigt! Stannade och fick tag på ett stort blad med massa dagg för att torka av foten. BLÄ säger jag bara. Ska väl i och för sig vara lycklig att den jävla pippin missade mina kläder eller mitt hår. Men ändå vidrigt..
 
Längtar som en dåre tills vi flyttar. hittade sjukt snygga ljushållare, ljusstakar? Ja, vad jag nu ska kalla dom. Men ruskigt snygga och tänker tvinga Anders att godkänna dom. Personligen tyckte jag att dom var ganska så maskulina. Kommer bli skitsnyggt att ha på hans bokhylla eller i fönstret! Så taggar järnet nu!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0