Avslutningsfestival i ösregnet

Det vräääker ner utanför fönstret. Var så himla fint väder imorse när jag cyklade till jobbet, sen när man skulle hem hade det börja småregna och nu är det STORM. Men vi ska trotsa vädret och parta lite. Är ju som sista helgen alla söderbor är här, så man måste ju ta lite avsked. Har precis duschat och ska fixa håret, så pass som det nu går. Lär ju bli totalförstört så fort man går utanför dörren. Men paraply har jag hört ska vara ganska så bra!

Har massor med bilder på mina kameror som jag måste lägga upp inom kort. Är så himla dålig på att lägga över till datorn. Måste skärpa mig. Nu ska jag se om jag kan få komma in på toan eller om Anders har börjat campa där inne. Vem vet, kanske tvåmannatält så ryms jag också?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0