Du är vacker

Ja enligt Style by Tyra är man ju visst det.. typ en månad efter beställd vara. Men bikinin och örhängena var ju i rätt storlek. Jajemen, även örhängena. Dock var ju paketet som det kom i i brutalt stort format, inte alls osmidigt att bära på. Hoppas ni riktigt känner hur ironin dryper ner längs ryggarna på er. Har annars varit en bra dag. Äntligen kom sommaren och vi har stekt på terassen på jobbet och även hunnit på stan för en glass under lunchen. Sitter och är social med killen nu i sängen.. med varsin dator i knät. Jag tjuvkikar på hans dator och han kollar på min efter jag har försökt få hans uppmärksamhet X antal gånger för att kolla på en urgullig hund som jag googlat fram. Men det är väl ungefär så ett förhållande ska vara, eller? Ska toppa realtionsgraden här och kolla om Pretty little liars har kommit hem så ska jag glo på det.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0