Räser musen

Var igår med lille far på Expert för att lämna in min dator. Eller det blev bara batteriet för det hade visst tagit pension. Sen ska ni få höra på världens mind fuck! Hemma har vi en HDMI kabel som förut har funkat till min dator, lite glapp har det varit med ljudet men inget farligt. Sen bestämde den sig för att strejka, det enda som kom upp på TVn var min bakgrund (som inte ens täckte hela skärmen) som stod och blinkade i rosa. Men kablen fungerar hur bra som helst med morsans dator. Så åkte vi till Expert för detta för kanske 2 månader sedan. Dom provade med en kabel som dom hade och det gick hur bra som helst, inga problem. Så nu när vi var in igår så tänkte lille far till att vi skulle ta med våran kabel och prova i en TV där. Gissa om det funkade? Emh, svar ja. Asså vad är det för fel? Är det jag som är helt hopplös på elektronik eller jävlas den med mig på riktigt? Lagomt galen man blir. Hur som helst så saknar min stackars dator en del, känns tomt där batteriet ska sitta. Men den går ju som tur är på ström så fick behålla datorn och den behövde inte bli rensad, win! Tänkte att jag skulle köpa ett skyddsfodral till lillen så att den inte skulle bli dammig under tiden som den ligger helt öppen och blottad för världen. Tyvärr hade dom inte fodral i lillens storlek så jag köpte en mus istället. En rosa sådan som är helt underbar och passar perfekt i min lilla hand.

Ikväll var det tänkt att man skulle på förfest med brudarna, märk väl förfest och inte fest. Men jag dödade mig själv på gymmet igår så jag kan typ inte gå. Vidrigt att cykla och ligger helst helt still och försöker inbilla mig att jag är förlamad i benen så jag inte får för mig att kanske röra på dom pga smärtan som då uppstår. Låter sjukt fjantig men sådan här träningsvärk var det länge sen jag hade. Var iofs en herrans lång tid sedan jag ens tränade, men det ska der bli ändring på! Ska försöka träna i alla fall tre gånger varje vecka nu i sommar. Måste ju slimma till sig lite, kan ju inte ser ut hur som helst, måste ju klara av att behålla pojken man nu lyckats fånga! Men sääxy kommer man att bli, amen visst då. Nu ska jag fönstershoppa på H&M och Nelly tänkte jag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0