Sjukt bra kväll med syster

Hade en sjukt bra kväll igår med syster. Direkt efter jobbet åkte vi hem till henne och fixa oss lite extra men ändå inte för mycket. Morsan kom med bilen och vi lämpa av henne på gymmet medan vi for vidare till Gammelstan och Hägnan med några ombyten kläder och systemkameran. Jag trodde inte att nån av oss hade det direkt i oss men visst lyckades vi skapa lite magi ändå. Började uppe vid kyrkan och vidare ner bland kyrkstugorna innan vi tog oss till Hägnan. Än så länge har jag inte hunnit gå igenom alla bilder men kikat på några. Blev över 450 stycken. Syster säger dock att hon typ endast hade 30 på sig själv som hon var nöjd med. Tveksam på att denna siffra stämmer, lär vara fler än då. Jag menar, 450 bilder?! Om vi då säger att hälften var på henne så hade hon ju ändå 225 försök, kan som inte tänka mig att bara 30 blev bra. Snarare att kanske 30 av dom blev dåliga? Men vem vet, kanske inte gick bättre för min del? Ska mysa ner mig i stugan ikväll och gå igenom dom så får jag posta några här efter helgen när jag kommit hem!

Nu har jag också försökt göra en deal med lille far. Jag vill ha en ny tele, helst Nokia lumia 800 eller möjligen en iPhone. Dock känns iPhone så sjukt överutvecklad så vet inte om jag kommer förstå den ens förutom ringa, sms och surf. Men det är i princip det enda jag gör idag med min ändå så sak samma. Jag har i alla fall sagt såhär att jag ger 2400 för pappas iPhone 4 så kan ju han köpa den nya 4s, eller hur? Han har mindre än ett år kvar att betala av och 2400 kr är vad avbetalningen skulle bli om han hade haft 12 månader kvar. Så visst är det en bra deal? Han får mer pengar och jag får en telefon som kanske kan fungera för en gångs skull. Har redan smörat in mig lite så får se vad han säger, nästan beredd att ge han lite mer. Är dock skyldig han än för min dator som vi köpte förra året, men hoppas på fin lön i sommar så vi kan lösa det problemet. Dock tror jag att han totalt glömt att jag är skyldig han ca 2000-3000 men de är lugnt, jag har ju koll! Ska nu återvända till arbetet!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0