Sol ute, sol inne

Efter gårdagens regn är det skönt att vakna upp till sol. Hade jag nu inte suttit på Porsön hade jag lagt mig ute på gården hemma. Så just nu lite bitter för att vi inte har morgonsol på balkongen här. Men solkanten har rört sig närmare under den senaste timmen så KANSKE om jag har tur hinner jag sitta på balkongen en stund innan jag ska och jobba. Har istället då hunnit diska hela köket, känns dom det i alla fall. Sen har jag lagat mat och gjort matbackar. Blev Teryaki kyckling och ris, mums!
 
Vet inte riktigt alls vad jag ska skriva om. Längtar som ett litet djur tills jag fyller år i alla fall. Kom fram till idag att det är 16 dagar kvar bara. Försöker även hitta en dag då jag kan få med så många som möjligt av mina kompisar så vi kan käka på Båten. Båten med stort B! Lutar åt den 20e juli än så länge. Så himla knepigt när alla har olika planer hela sommaren. Men det skulle passa sjukt bra i alla fall, för jag äe ledig den lördan efter ifall det nu skulle spåra lite!
 
 
Anders lillasyster kom med ett helt paket Promarkers åt mig till midsommar som en tidig födelsedagspresent. Sjukt glad blev jag! Sen fick jag gå lite skola hos henne i stugan, för jag hajjar ju inte hur dessa ska användas. Men så här blev det i ala fall efter en lärorik lektion.
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Ellen

Snyggt det vart! ;D

2012-07-03 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0