Vad hände här då?

Se på fasen, var inte beredd på denna ändring. Nu kommer inte nån förstå vad jag menar men själva blogg.se för användare har gjort om lite. Vet inte riktigt vad jag tycker än men så länge det är begripligt så är jag med på noterna.

Sitter i alla fall och suktar så himla hårt efter så många saker nu att det gör nästan ont i mig. Mobil känns inte så relevant men är så stört sugen på Nokia Lumia 800. Den kostar för tillfället ca 3600 på Elgiganten vilket jag tycker är ett riktigt bra pris. Ska dock vänta till juli lönen och se om världen varit god mot mig. Sen suktar jag efter en symaskin. Har hittat en som är så sjukt fräsig så det är värt pengarna. Inte för att den var så fruktansvärt dyr den heller, men det är ändå mycket pengar för någon som inte har så många lappar i fickan. Ska dessutom säkert lägga ner en 1000 nånting kronor i eftermiddag på mina naglar. Men nu är det nästan två månader sedan jag fixade dom så jag tycker jag kan få göra det igen. Helt otroligt som har alla förutom två suttit kvar, förstår inte hur det har gått till. Ska dock göra gelenaglar vilket jag inte är så jäkla glad för. Men vad gör man inte för nån som råkade vara allergisk mot akryl. Får offra dom där sekundrarna i lampan som gör så förbannat ont! Men får önska mig själv lycka till.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0