Världens bästa pojkvän!

Jag måste ha världens bästa pojkvän! Kom hem igår då han berättar att han köpt kinder ägg. Såg detta i kylen och han sa att det sista var till mig. Sjukt snäll, han vet hur mycket jag tycker om denna choklad. Tog med mig ägget till jobbet och satte mig nu på rasten för att äta detta. Noterar att det är rivet pyttelitet i folien, som att det blivit lite skrapat, men tänker inte mer på det. Delar på ägget som man alltid gör och äter upp en halvan. Väldigt nyfiken på vad det är för leksak i ägget så hinner jag bli sjukt besviken innan jag åker upp till cloud nine! I ägget finns ingen leksak, utan endast en bit papper. Tror först att det bara är instruktionerna för den leksak som inte finns men när jag ser efter är det en helt vanlig pappersbit. Fattar fortfarande inte hur jävla gullig Anders har varit utan funderar starkt på om detta är ett skämt? Vecklar i alla fall upp lappen och där står "Jag älskar dig Babe".... ASSÅ VA?! Jag trodde jag skulle dö där och då! Hade jag inte varit på jobbet att jag gjort världens lyckotjut! Hur kan man ha en sån FIN kille?! Och hur i hela världen lyckades han med detta utan att förstöra folien? Och hur lyckades kan få ihop ägget igen utan att delarna var lösa? Det här är nog det finaste jag någonsin fått, trodde aldrig att det skulle bli ett kinder ägg, men livet har sina överraskningar. Världen BÄSTA och jag älskar dig mest av allt!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0