Chips och Numbers

Kom från skolan för ett tag sen. Haft mördarstart på Lp 4 med dubbel matteföreläsning och sen mördat mig själv genom att faktiskt börja läsa i Calculus boken.. märk väl att den är på engelska och det är ganska mycket mer text än tal i den. Sen har dom en lysande ide att dom bara för facis för dom talen som har ojämna nummer, alltså 1, 3, 5, 7.. osv. Vilka tal tror ni man inte kan som man behöver facit till? Just precis, alla dom jämna! Men nu har jag i alla fall börjat med det så känner mig lite duktig.

Sen har jag hållt på att somna hela dagen, eller jag har faktiskt slumrat till på en av föreläsningarna. Förstår inte hur då jag praktiskt taget sov HELA dagen igår förutom de få timmarna jag satt i sek på våran match samt gick på stan en sväng. Man var ju lagomt kry efter utekvällen i lördags. Lagomt kul när man blir bakis mitt på stan också, illamåendet och huvudvärken kom med raka besked. Trodde jag skulle strypa pojken som att bakom mig på bussen och sjöng hela vägen hem. Men jag skonade den stackars lilla pojken hans liv. Var på bristningsgränsen när bussen även tvungen skulle stanna på varenda hållplats. Blev att trycka en ipren (tack gode att vi hade kvar de) och sen totaldö i sängen. Ska berätta också att jag har ju världens bästa pojkvän som gjorde nudlar åt mig och kommer in med en tallrik till sängen. ÄLSKA! Sen efter det mådde man ändå helt okej. Såg en film och somnade igen, nu är klockan ca 17:00 på eftermiddan. Vaknar av att min mobil ringer 21:45, borstar tänderna och somnar om. Uppstigning 07:05 imorse. Sovit i för många timmar nästan, är det därför man är så trött?

Ska i alla fall ta mig lite kavlitetstid och äta chips å se på Numbers nu.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0