Det börjar närma sig

Ska snart ha skickat in arbetsprovet till konstfack. Borde väl sitta och rita som en liten iller nu men tar en pause och skriver här en sväng. Har ju lite halv sagt till mig själv att det är dags att börja blogga igen, har kanske ett intressant liv ändå. Just nu har jag inga bilder att visa er på mina verk men ska firra det sen och lägga upp för allmänheten. Så risa eller rosa!
Är i alla fall fruktansvärt trött nu. Letat efter en penna alldeles för länge som ja trodde var i sängen som jag hade lagt på skrivbordet. Börjar bli smått förvirrad alltså. Ska snart ta mitt pick och pack och åka till Anders, min baby. Tänkte först sova hemma men usch ville inte sova själv. Hoppas det är nån som förstår vad jag menar! HA! Men tycker hemskt mycket om min babe och bäst när han sover bredvid mig, myyyys! Ska rita liiite till innan jag ska halka iväg till bussen. Lär ju bli världens faceplant om inte flera stycken på vägen med tanke på väglaget och att jag ska konka två väskor.. suuck!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0