Going strong

Amen visst serrni! Denna sjuka ville visst allt än annat ge sig. Vakna imorse och kände gud så skönt att bara vara lite snorig. Till jag tog mig in i duschen... shamponera håret var nog det jobbigaste jag gjort på väldigt länge. Trodde jag skulle falla stuprakt ner i badkaren. Så det blev väl att stanna hemma idag också. Som tur var så har jag världens bästa pojkvän och som tur var så kom han hem ganska fort från skolan. Nu är han på ICA och köper chips åt mig, höhö. Samt mat som jag ska ta mig an att laga lite senare ikväll. Just nu är det film maraton på G, det enda typ av maraton jag kommer orka idag.

Bild från i julas när jag hade tråkigt hos farmor efter all julmat :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0