Inställd dans och en sjuk Jenny

Tog mig ju på bussen igår in till stan för att dansa. Men visst var det kolsvart i salen och ingen där för dansen var inställd. Mina lärare hade åkt på magsjuka så det sög ju. Men med tanke på hur jag själv mår idag kanske det var lika att jag inte tränade nå igår. Sitter hemma i soffan nu och är dunderförkyld. Tog en ipren för ett tag sen så nu är det bara sjukt varmt, hade väl tydligen feber utan att veta om det. Innan pillret tog ut sin fulla kraft hade jag så ont i rygg och bröst, hostan sitter långt ner i lungorna så känns som att bröstkorgen ska explodera när som helst. Har skickar pojken på uppdrag.. första målet, ICA! Köpa ost och brocolli soppa, twister, MER ipren (tog den sista imorse) och mjölk. Så ska jag bara ligga hemma med allt det där å se på film. Måste ta mig an kemilabbrapporten också, ingen större panik där men senare i eftermidda får det bli.

Nu ska jag glo på en film. Blir en riktig töntig chickflick men tycker jag får kolla på sånt när jag är sjuk. Den heter soroity wars och är så klart en college film. Bra skit tror jag dock!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0