One of those days

Fy fan vilken pissig dag jag haft.... Eller mitt humör har varit pissigt. Är fan inte okej att sitta hemma en hel jävla vecka, man blir ju fan knäpp. Är nog knäpp som det redan är, behöver inte mer utöver mitt vanliga humör plus den veckan man har pms.. nej, har inte pms denna vecka. Så den här månaden blir det visst 2 veckor med stört humör. Misslyckades med lunchen, skulle göra kyckling med röd curry och cocosmjölk.. såsen ska vara typ mer eller mindre helt rinnande, men jag öste i alldeles för mycket redning så den blev ju fett FET iställe. Ville typ slänga grytan i golvet och inte äta nån lunch. Sen när jag gick in på toan och skulle leta pads för jag ville ta bort mitt fula nagellack så gick jag rätt i världens vattenpöl får avloppet suger. Svor till och hängde in sockarna i torkskåpet. Sen ligger de typ en hel jävla sandlåda i huset och jag orkar verkligen inte dammsuga när jag är sjuk så då blir jag less för att jag inte orkar. Sen försökte jag nyss sätta mig och rita, skissade upp en helt okej bild, började färglägga.. förstörde hela skiten, ***!!! Och visst har jag hunnit med att bråka på Anders också, man har ju inte alltid delade åskiter i ett förhållande och det slutade med att jag inte var allt för snäll.. men det dåliga samvetet tog över och självklart ångra jag det jag sagt och kröp upp i hand famn. Kanske inte för mitt dåliga samvete bara, utan bara för att jag tyckte synd om mig själv och ville att han skulle hålla om mig. Hopplös tjej, jag vet. Men jag jobbar på det, försöker i alla fall!

Imorn ska jag jobba och även på söndag. Inte ett dugg taggad för det, men vill man ha pengar så är man så illa tvungen. Man borde kanske tagit lån, men det känns ju så fruktansvärt onödigt om jag nu ändå kan jobba. Tror dock att om jag inte bor hemma efter sommaren är studielån ett MÅSTE, kanske det plus att jobba. Undrar hur mycket man får jobba om man bara tar halva lånet? Hm, tåls att ta reda på..

Efter denna helg vill jag inte vara sjuk nå mer, det är nog nu. Jag behöver ta mig till gymmet och då mer än en gång i månaden. Är fett stressad för vårshowen med dansen då jag missat typ hela koreografin till streeten och den är typ förbannat as-svår. Inte så svåra steg egentligen, men tempot går ju så jääääävla fort så jag vet inte vad. I värsta fall får jag väl skita i att vara med i den gruppen på uppvisningen, vägrar att ställa mig på scen om jag inte kan koreografin innan och utan. Fast på två månader ska jag kanske hinna fixa det, eller vad tror vi? Med sex års bakgrund i dansens värld måste jag väl ändå ha någon typ av insättning i ryggmärgen så det bara ska gå. Blir fan besviken på mig själv om det inte går! Känner att det här var ett irriterat, deprimerat och förbannat jobbigt inlägg, så slutar nu. Bara en sak till, se The time travelers wife, SJUKT BRA FILM!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0