Road trip

Imorn blir det att åka av till IKEA. Har kika runt på deras hemsida och herre gud vad jag vill ha min enga lägenhet och MASSA pengar så jag kan gå lös som nån annan fradgatuggande galning på IKEA! Men nene, jag ska köpa matbackar.. och halogenlampor.. sen ska ni veta att jag ska köpa klädförvaring. I alla fall någon typ av låda som jag kan lägga mina kläder i istället för i väskor eller i den högen jag snabbt staplar på en stol hemma hos Anders. De är väl okej om jag köper min egna förvaring? Jag har ju inte invaderat hans garderob.. inte än i alla fall, höhö! Men ni ska veta att jag känner mig som ett gammalt par, vi går på promenader i solen och myser och sitter och pussas på bion. Men jag ska inte klaga, har världens bästa pojkvän som gör mig lycklig, det ni!

För tillfället sitter jag på jobbet och har rast. Fördriver tiden helt enkelt med ett inlägg här iställe. Men är bara dryga timmen kvar nu, sen hem och mysa med lille mor, kanske hitta något ätbart. Är fruktansvärt sugen på stuvade makaronen och korv, nån som känner samma? Menar, HUR gott ser inte de här ut?!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0