shoeholic

Anyone know what i mean? Jamen visst åkte man på den igen. Men mina älskade boots jag köpte i USA blev de ju bara skit av. Märkte på jobbet att det kändes konstigt under klacken. Sätter mig ner och kikar.. jag har ju nött upp halva klacken så det är ett fett hål rakt in som är fullt med snö och grus plus att själva klacken spruckit halvvägs upp. Ville typ gråta, för jag verkligen ÄLSKAR dom där skorna. Nästa gång jag åker till Sthlm ska jag gå på deichmann och se om dom finns fortfarande, för dom är sjuuuukt sköna och snygga. Men i alla fall så blev det ju ett par nya fina vår/höst skor. Märkte ju idag att det kommer väl ta ett tag innan man kan använda dom nu när dom är i mocka, för slasken har ju kommit med besked. Men här är då mina nya bebisar, ah, älska!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0