Smärta

Inte lika sjuk som igår, tror inte det i alla fall. Hade planen att ta mig till skolan imorse men kom snabbt underfund med att det skulle aldrig funka, speciellt inte när jag MÅSTE jobba ikväll. Så ligger i sängen och är hög på ipren för min rygg/bröstkorg håller på att ta död på mig. Försöker plugga in det jag missar i skolan so far så gott det nu går. Har en deltenta i fysiken som jag dumt nog hade satt ett telia pass på, tur att Fredrik är min superhjälte och kunde ta det så jag får skriva provet. Bara det att jag kommer def missa det andra provet eftersom jag ska och ha kul i Björkliden just DEN helgen och åker just DEN torsdagen. Så verkar som att jag kommer få skriva ETT enda stort fett prov på alla delar iställe för bara den jag missar. Men jag får väl plugga som en liten snok då, what else to do?

Längtar till påsken, eller om de är helgen efter påsk jag kanske längtar till? I alla fall, planen är att sitta i stugan så och må så jävla gott. Hoppas på strålande sol och god mat. Undrar om vi kan sova över där då? Slog på värmen för nån vecka sen så kanske om jag har tur, hoppas! Men tillbaka in i den underbara världen av fysik!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0