tenta-MEN

Ja, jag säger inte tentamen som man ska, jag säger tenta-MEN, för det ger en fan men för livet! Jag känner mig helt skadad. Alla formler och underliga namn på gud vet vad snurrar runt i skallen och snart vet jag nog inte ens själv vad jag heter. Fysiktenta imorn, hoppas för allt i världen att det som snurrar i min skalle ska makea some sense imorn mellan 09:00-13:00.

Sitter och snackar med Sebastian som för tillfället befinner sig i slovenien.. han är visst där och gör sin praktik som han har nu på gymnasiet. Varför visste man inte om att man kunde göra såndana turer när man själv gick på gymnasiet? Sitter och totaldreglar över bilderna han lägger upp. Sjukt fint landskap och underbar arkitektur, jag vill också! Men de är ju några år sen man hade möjlighet till det. Helt sjukt att det är 3 år sen jag tog studenten. Tiden bara rusar förbi! Snart är det sommar igen, men gode jag längtar efter lite värme. Kommer bli en stabil sommar, jobbet är redan fixat så det känns skönt. En sommar att få ordning på allt. Har ju hittat mig en annan utbildning om inte konstfack levererar. Det blir Folkhögskola i Sunderbyn, färg, form och inredning. En ettårig utbildning som är grundläggande för just fortsatta studier inom dessa områden. Passar ju sjukt bra för mig då!
Men är trött som en snok nu, ska natta så jag förstår att jag har ett namn imorn.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0