Vill sova!

På fredag ska jag ta en sån förbannat lång sovmorgon, förhoppningsvis ändå tills jag börjar jobba. Imorn blir det tidigt som satan då man ska köra till IKEA i happis. Men de kommer bli kul! Jag ska inhandla matbackar, så jäääkla mycket matbackar. Sen är nästa steg att köpa mat som jag kan fylla dom med, men ett annat problem. Längtar så jag dör tills lönen kommer på fredag, är så fattig så det är hemskt. Skyldig morsan pengar, sen räkningar och så har jag ett och annat som måste inhandlas. Tydligen baskläder... har börjat inse att typ alla mina linnen är mer eller mindre genomskinliga, men det kanske lätt blir så om man haft en del av dom i typ 4 år? eheee, usch! Men ni ska veta att jag lagt upp en plan, öppnat upp ett till konto på banken som jag ska spara pengar i som en liten snok och försöka hålla mig från att använda telefonbanken för mycket, får se hur det går med det! Men jag har an plan.

Sen är jag och Kibbo klara med kemin nu, förstå att om jag klarat mina tentor är jag skolbefriad en himla lång tid nu, eller befriad från det gamla och kan ta mig an det nya. Förstå att jag bara har en läsperiod kvar av hela detta år. Gått så himla snabbt att jag knappt försår det själv. Men snart sommar, tack gode, så får vi se vad hösten bjuder på.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0