Båten

Öppning för båten igår, en less Jenny på att vara sjuk, en nyhemkommen Gajja och en Jenky som slutade lagom tid från jobbet. Klart det blev ett besök på båten! Först var jag på fika hos Anders granne som fyllt år. Väldigt trevligt och några goda skratt. Sen blev det att cykla iväg till Jenky för en Kaffe Karlsson på båten. Fast tror inte det var en Karlsson jag fick, för den smakade inte kaffe och sen smaka den så sjukt mycket sprit, typ vodka. Ska försöka göra en såndär själv nån gång så får vi se vad det blev. Blir de samma resultat så är väl inte Karlsson något för mig antar jag. Så här såg de ut igår i alla fall.
På eftermiddan blev jag så himla less på att vara sjuk också så åkte hem till Anders och satte mig på hans balkong. Sjukt värt och när ha kom hem från gymmet såg det ur såhär. Världens finaste!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Verkar osm du hade en trevlig dag! Fina bilder! :)

2012-05-17 @ 14:02:12
URL: http://mittlivsomnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0