Helgen tog hårt på en

Som jag hade väntat på denna helg, eller denna lördag som nu var. Den stundande kaptensbalen blev ju riktigt lyckad. Men att hålla igång från 13 tiden med konstant alkoholintag gjorde en mör i slutet av kvällen och fortsatt även till idag. Men sjukt trevligt i alla fall. Blev skumpa, paj och gosallad hos Sandra med alla DJ-paren. Sen taxi (då luleå bestämde sig för att bjuda på snöstorm) till skolan för att fotografera oss och ta lite snittar samt fördrink. En något oplanerad fotografering gav en liten schema ändring på typ 2 timmar, eller kanske mer? Så det blev hem till Emil för mellanfest där vi klunkade i oss goda smoothies (även taxi här). Blev en taxi mot STUK för att äntligen ta oss till fördrinken och målet "middag". Det var god mat, men även här förseningar, själva huvudrätter serverades inte förrän runt 12 snåret om vi säger så. Men massa dans, massa stoj och massa skratt. Så visst hade vi kul. Kvällen klippte vi vid tre tiden, 14 timmars håll i gång räckte. Nästkommande dag bjöd på uppvak kl 10 för att sedan återvända in i drömmarnas land kring 13:00 och fortsatt dryga 3 timmar frammåt. Självklart avslutade vi med chips kvällen till ära för att somna gött hemma hos mig.

Så nu sitter jag på skolan och pluggar kemi. Jag vet i och för sig inte om det beror på själva ämnet eller om helgen faktiskt tog så hårt på mig. Men sista sidan i kemiboken så ville inte ögonen vara med riktigt. Ni vet också den här känslan när alla ljud runt omkring blir så fruktansvärt höga? Hur som helst, drog Anders jacka över mig samt min halsduk över ögonen och tog mig en lur, mitt i skolans ljusgård på STUK där jag för två dagar sedan gjorde allt annat än att sova. Men så kan det gå! Har tyvärr inga foton att visa men det lär väl komma upp nåting på facebook snart som jag kan sno och lägga här. Om inte annat fotot på mig och anders som togs innan.

Ska försöka gräva ner mig i kemin igen så att jag får nånting gjort. Ha de bäst mina fagra hästar!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo



Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-05-07 @ 20:45:27
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0