Helgrep

Sitter och kollar på tv, en serie som heter Tower Prep som jag såg förra året, den gick i USA och har visst tagit sig över den lilla pölen till Sverige nu då. Men de är en bra serie, lite fantasy si sådär. Hoppas på en  säsong två men ser mörkt ut för det. Känner mig ännu hängigare än igår. Rösten var ju verkligen på topp efter allt skrikande på Lindas infllyttningsfest. Men det var det värt, riktigt rolig fest med dans, sång och trevligt sällskap. Tog dock och avvecklade strax innan 12 för en god natts sömn. Känns inte som att jag fick det ändå. Kommer ihåg att jag la huvudet på kudden och sen ringde klockan på en gång. Alltså inte vaknat nånting i natt men kändes då även som om jag bara fick sova i tio minuter. Men nu ska jag vara på dansmagasinet om 40 minuter för helgrep. Hade helest stannat hemma i soffan och vilat hela dagen. Men plikten kallar och jag måste på streeten sen i eftermiddag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0