Ljusgården

Sitter på skolan och ska sätta ner näsan i fysikböckerna. Har ju tre delprov som jag måste ta tag i. Tack gode gud att min överklagan gick igenom så jag slapp göra omtenta på dom första nio kapitlerna i fysik B. Helt sjukt lycklig jag blev. Satt hemma och undrade hur fasen man skulle få reda på om overklagan hade gått igenom eller ej, gick in på LTUs hemsida och se på fan där stod det ett fett nice G efter tentamen 1. Mitt liv känns så mycket lättare ska ni veta, vilken tyngd som lyfte från mina axlar.

Sitter med ett gäng av grabbarna från klassen, förstår inte vad som rör sig ibland där innanför pannbenet. Men visst, absolut, sjukt roande. Men kan ju erkänna ibland att jag fan inte hänger med alls. Nu är ex Kibbo stolt och jag har ingen aning om varför. Kanske beror på min grymma förmåga att inte alltid lyssna, men så kan det gå! Tydligen är man inte en tjej längre? Johan yttryckte sig nyss såhär "tänk om jenneyboy (jag alltså) skulle operera om sig till tjej"... Emh va? Trodde jag var det, sist jag kolla var jag det i alla fall? Men kanske så dom klarar av att hantera mig, se mig som en av dom. Kanske trycket blir för stort annars.. hehee, if you know what I mean! Sköna grabbar detta ska ni veta!

Men back to study time. Ha det gött i vårsolen, sjukt bra väder idag. Och äntligen ska jag skaffa mig en cykel, känns som en sjuk befrielse, och nåde vad jag kommer spara pengar. Lätt spenderat dryga 500 kr varje månad på busskort, suck!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0