Pengar tillbaka och ny cykel

Helt fantastiskt! Fått tillbaka mina efterlängtade pengar från dress me up för klänningen som jag aldrig fick. Satt skönt att få tillbaka dom i kistan, ligger man lite plus igen då, puh! Sen har man fått sig en cykel av lille far, hemskt mycket tack! Men nåde det  var ju ett större projekt om man säger så att montera ihop den. Hoppas inte allt bara faller i bitar sen imorn när jag ska cykla iväg till skolan. Får hoppas att alla skruvar är dragna så det sitter som det ska. Men i alla fall, bra dag med lite bitar som föll på rätt plats. Klockan är alldeles för sent men ska ändå lägga mig och läsa lite i fysikboken. Om inte annat så är det väl ett av dom bättre sömnpillerna som jag kan rekomendera. Så ha de gött mina fagra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0